Thursday 27 November 2014

霹靂州 太平 福建式的燒雞飯



霹靂州 太平 福建式的燒雞飯。




大量的魯汁 淋澆 在四周 ,保留雞肉的肉汁,以五香腌制入味,捨棄廣式的三重口味(重油重咸重火候),讓祖籍福建的娘子“埋頭苦幹一心一意專心吃飯“。我見她吃得津津有味,抱著懷疑的心情(水yaya, HaoSitMeh),試著多點一碟雞飯嚐嚐。Hm...這是我第一次在吉隆坡吃到的福建式燒雞飯 。下次我兩公婆還會再來。

Roasted chicken rice in Hokkian style. 

Based with siam white rice , roasted chicken with special eastern spices, covered together with the Hokkian style Marinaded source to give different taste of RC. Have to take one if you use to have a plate of cantonese RC with soya source. " Great taste , hope to meet up with RC again sooner. " my wife gave me notice just now.



#ilovemalaysia #我愛我的馬來西亞
#老鄧游記

老鄧游記 開站以來的瀏覽人數
Home Remedies For Wrinkles

No comments:

Post a Comment