Friday 30 January 2015

半山芭 貴叔雲吞麵

半山芭 貴叔雲吞麵

       今日我返半山芭,竟然俾我撞番細細個日日去食嘅麵檔,以前我外公叫佢 阿貴,而家佢叫 貴叔雲吞麵。🍜👍





朝朝早擺檔

       想當年細細個果陣,周不時朝早要去半山芭擺檔,先返得學。😨😨😨  天都仲未光,果陣9岁肥C大隻睇嚟似13岁嘅小朋友,朝朝早整五點幾爬起身,幫手開得檔嚟都差唔多整六點幾,老豆先帶我返學。(上佐中學老豆老母見我辛苦,先唔洗我朝朝早起身開檔。)我開完檔嘅第一件事樂事,梗係醫飽個肚先囉。咪就日日到  阿貴檔口 塞牙la lo . 🍝🍝🍝


當代半山芭檔檔都係正嘢

       果陣 我日日(時常)到貴叔度食麵,貴叔賣嘅係咩麵咧。其實諗返起身,當時貴叔賣嘅麵算係冇乜特色。點解?😅  皆因 果陣嘅半山芭整條街D檔口食肆,檔檔都係好有強烈特色的華人籍貫好嘢。例如;街頭客家人整嘅嘢有魚露大莆麵lo,街尾福建人煮魚頭米,隔兩條街嘅廣東點心lo。。。連半山芭巴剎中街細細隻檔仔賣嘅炸魚蛋,都係巴剎買番嚟嘅新鮮西刀魚肉打膠嘅魚蛋,真係好好味。



       果陣嘅 眉豆菜莆客家粽、食到我飙晒汗嘅咖哩豬腸粉、茶陽會館魚蛋粉、露天巴剎街口嘅燒臘、聊天茶室嘅kopiO、再行落D仲有(香港商店)牛腩粉、點心、街邊嘅潮州粥、橫巷嘅芋頭榚、涼茶、豬肉粉。如果要食得豪氣D,就到適苑酒家點番道招牌菜,琵琶鴨;又話者 平價D,就友誼商店旁邊鍋氣十足嘅,平記大炒喫 星光豆腐、芙蓉蛋、亂棍打豬八怪。

講番尼檔貴叔雲吞麵。

       尼檔貴叔麵檔嚴格嚟講(30年前)係當時咁多華人特色小食圍you住嘅半山芭食肆,算係冇乜特色。唯一令我外公(果陣外公佢65,仲日日落半山芭擺檔做生意)日日食到番尋味的主要原因,就係阿貴雲吞麵嘅油水十足夠,雲吞好新鮮(rich of 豬肉味)咬落有陣淡淡嘅油脂香。我今日食番,雲吞麵浸味,同30年前一模一樣,一D都冇變到。


貴叔雲吞麵嘅特色

       時過境遷。尼碗雲吞麵女經歷30幾年的時間歷練,仲保存得好好,係今時今日(外勞充斥食肆口嘅吉隆坡)已經係買少見少。三一三二嘅叉燒(1/3肥2/3瘦)手擺面,落口係十成十嘅叉燒肉香。D叉燒切落有咁上下厚度,咁先吃得到浸叉燒香(如圖)。再鋪上一層蝦米炒香過嘅肉碎。無論係用肉碎蝦米餸麵或者係用叉燒餸麵一樣咁有層次。雲吞麵嘅醬汁可以話係夠油水(依40年代嘅標準,今日D雲吞麵HaiSapSap冇人食),夠味夠油,連D湯汁都係用心熬高湯整出嚟嘅。




講下佢嘅 雲吞

          食雲吞麵點可以唔提個雲吞。雲吞係用新鮮嘅豬肉打膠做餡,放落豬骨煲嘅湯,洒翻D胡椒粉提味,一碗充滿油脂香而唔肥腻嘅雲吞湯即上檯。我食咗一碗雲吞麵之後,加食十粒雲吞(RM 3.00/10pcs)


日漸消失的半山芭口味

         前兩個禮拜同朋友仔喝茶傾計,傾起半山芭仲有咩好味又用心做嘅食材。我同朋友諗咗好耐,結論 是 買少幾少。我屋企娘娘嘅用詞仲貼切:“当一众特色美食近乎都迷失在媒体的镁光灯下、渐渐地在群众的一片拥簇声中消亡殆尽时,数十年来还在默默地亲力亲为,为的是不让老味道变调的,有几人?在看尽半山芭的繁华落尽后,还愿意重返脏乱的横街后巷里,寻找儿时的各种记忆和滋味的,有谁?“ 

所以話,我哋仲食得到3,40年前果浸味,就真係要惜福呀。貴叔雲吞麵位於半山芭 消防局同一排,巴士車站的邊邊。

以前貴叔嘅檔口係係露天巴剎 屎蛤檔後邊。而家半山芭已經俾外藉人士霸到晒。貴叔就將檔口搬到現址。


仲係用翻30年前嘅古法洗碗洗碟。


貴叔嘅得力助手,貴嫂。兩公婆pak爛檔,堅持做咗幾十年嘅 同樣嘅味道。

呢碗咖哩麵都同出邊D咖哩叻沙好唔同。

老鄧講古仔

講到呢度,我又要講下我細細個果陣嘅一個好搞笑嘅古仔囉。

事關,我小學果陣幾乎日日都要出巴剎幫手開檔。開完檔嘅第一件事,梗係去到阿貴檔口食我例牌嘅雲吞麵。果陣阿貴嫂擺咗整罐 腌青辣椒係檯面,....




果陣貴嫂擺整罐青辣椒落檯面,任由食客畢嚟食。你知我果陣細細個,死鬼咁鐘意食青辣椒。baibai 食親雲吞麵,差唔多食晒貴嫂半罐青辣椒。搞到貴嫂有一日搵上我老母嘅檔口報串,話我食晒佢嘅青辣椒。呵呵



~ 结 ~

以上這些都是我生活的小事記,大家看看就好,不必太過嚴謹看待

延伸阅读

吉隆坡 半山芭 福勝興茶室 煮炒



老鄧游記 開站以來的瀏覽人數

No comments:

Post a Comment