Sunday 7 December 2014

吉隆坡 半山芭 puduplaza拉尾 德昌飽餃茶餐室

今日晨早起身,落到半山芭嘅《德昌飽餃茶餐室》嘆早茶。


天都沒光, 就一大班老友鬼鬼坐係度嘆茶傾計.


豆卜好正.

粉卷、烧卖好正.


唔係講笑架, 真係周圍都係老傢伙.

個個都係排隊自己拿野食. 冇人招呼你架.



我鐘意食 糯米雞.

我哋由 天未光 坐到 天光光,放眼周圍都係D 老嘢 (上咗年紀嘅半山芭人) 坐住係度嘆茶傾計。一檯一圍,几條友係度傾計,話當年,過下日晨。

天光囉.


我老婆最鐘意既 三層肉南乳包 .


天都光囉. 但係仲係好多客人唔捨得走.


好正猪皮賣.



招牌菜之一, 薑蓉蒸雞. (无照片)


我係度諗,佢哋尼嗰年代都仲話有個地方叫做“集體記憶“。無論搬得到几遠,住得几豪,食得几(king)貴,翻得嚟尼一度嘅,大家都係識於微時。退晒休,坐得低,食得落,尼度仲可以俾佢哋吹下水,過下日晨。
我哋尼一代咧?

嚟~請你食嗰包~


再過廿年,果一代咧,你又點睇?

以上這些都是我生活的小事記,大家看看就好,不必太過嚴謹看待.

延伸阅读

半山芭 貴叔雲吞麵


老鄧游記 開站以來的瀏覽人數
Web Hits

No comments:

Post a Comment